DATA: 2 de JUNY de 2016

LLOC: Seu de la MICE al carrer Sant Ramón de València.

HORA DE COMENÇAMENT: 17:00 hores.

ASSISTENTS: Rafa, Rosa, Mònica, Cristina, Mar, Pilar i Estela.

 

ORDRE DEL DIA

  1. Realització de la Memòria de l’AMPA curs 2015-16.

S’informa que abans que finalitze el curs i per a la propera assemblea cal fer la memòria anual de l’Ampa. Les persones encarregades són:

  • Memòria de la Junta Directiva: ESTELA
  • Memòria Econòmica: JAVI
  • Memòria Extraescolars: MÒNICA i ROSA (farà la part final)
  • Memòria Menjador: PILAR I RAFA
  • Memòria d’Infraestructures: RAFA
  • Memòria de Llibres i agendes: MÒNICA
  • Memòria CAPPEV: PACO
  • Memòria Consell: ESTELA

També cal revisar que totes les actes i resums de consell 2015-16 estiguen penjades a la web. Si faltara alguna Estela s’encarregarà de passar-li-les a Maria per a pujar-les a la web Ampa.

  1. Canvis i confirmació de l’actual Junta Directiva.

Es comunica que dos membres de la Junta Directiva deixaran el seu càrrec l’any vinent, entre ells estan Jordi Boluda (President) i Mònica Fernández (vicepresidenta). Es proposa que siga Estela qui ocupe el càrrec de Presidenta però de moment ella no ho té clar i planteja l’opció de quedar en Mònica i fer un organigrama de totes les tasques que cal fer dintre de l’Ampa en un any escolar i quines són les coses que el President/a hauria de fer. Quan ho tinga clar decidirà si pot ocupar eixe càrrec. També es parla de llevar el càrrec de vicepresident/a ja que no és obligatori.

Mònica es compromet a ajudar en tot el que puga i poc a poc anar deixant així la majoria de tasques que feia dintre de l’Ampa.

En cas que Estela acabarà tenint el càrrec de Presidenta, Mar es postula com a Secretària de la Junta Directiva.

  1. Ratificació dels nous components de les diferents comissions.

Quan tinguem clar l’organigrama de totes les tasques que calen fer es redistribuiran les feines de les comissions i la gent que realment vol treballar en elles.

  1. Informació sobre extraescolars, agendes proper curs, xarxa llibres, etc.

EXTRAESCOLARS: Ja està establert el nou horari per a les extraescolars. S’incorporen noves activitats i es trauen d’altres per falta d’interès. El ventall d’activitats a l’escola seran les següents:

  • Noves: Anglés infantil i primària, Música, Ioga infantil, Esgrima primària.
  • Altres: Dibuix, Beisbol, Teatre infantil, Aula d’estudi, Basket, Patinatge, Piscina, Guitarra, Pilota valenciana, Funky, Capoeira.

Hi han queixes respecte a l’activitat de Capoeira ja que ha faltat molt el professor, fins i tot el dia del Festival d’extraescolars no va assistir. Ana d’Auca, empresa de les extraescolars, es va fer càrrec del grup.

Respecte a l’activitat de Dansa es vol agrair a la seua professora Bea que, a conseqüència de tindre un xiquet autista a les classes, buscara personalment un reforç especialitzat en Autisme.

AGENDES: Mònica continuarà portant el tema de les agendes escolars. Aquest any també es realitzarà en 6é curs el Concurs de Dibuix per a la portada. Seran també els alumnes de 5é els encarregats de fer la votació de manera anònima. Mònica informa que les agendes per l’any vinent ja estan reservades amb descompte.

 

XARXA LLIBRES: L’Ampa té una comissió de llibres reciclats. Respecte a la Xarxa Llibres no se sap ben be com es farà, aquest any tot està en proves. En principi, abans del final de curs caldrà tornar tots els llibres que estiguen en Xarxa LLibres. L’escola haurà de crear una comissió de mestres per a valorar els llibres que siguen aptes per poder-se tornar, després comptarà tots els que falten i Conselleria donarà diners per comprar els que falten. Qui no estiga en Xarxa Llibres no pot recollir-los. Els llibres s’hauran de plastificar per facilitar la seua conservació.

 

 

 

  1. Valoració Festival extraescolars.

 

Sense cap dubte aquest any hem pogut gaudir i compartir tots junts de la majoria d’activitats que els alumnes han realitzat a la nostra escola en horari d’extraescolars. Creiem que és generalitzada la valoració positiva del Festival, tot i així es portarà a l’assemblea per a poder fer una valoració més amplia.

Es fa una xicoteta menció al fet de plantejar-se micro inalàmbric per al Teatre.

Mònica comunica que l’Ampa té un home cinema. No es tenia cap informació de la seua existència fins que Mònica va ser informada, ja que era una informació que l’anterior junta no havia traslladat per oblit.

 

  1. Valoració de la proposta i enquesta d’un nou horari al centre (una vesprada lliure).

Es valorarà en assemblea.

  1. Foto fi de curs.

Mònica i Rosa s’encarregaran de fer les fotos de l’orla a cadascuna de les classes de l’escola. Es revisarà quin pare/mare no ha portat firmada l’autorització, una vegada més es farà un últim recordatori ja que els xiquets/es no es mereixen quedar-se sense foto per un despiste dels seus pares/mares i/o tutors. Per evitar aquest problema aquest any es va posar una casella on estava l’opció de donar l’autorització per a tots els anys que estiga escolaritzat en aquest centre el xiquet o xiqueta.

  1. Festa de fi de curs.

La festa fi de curs es farà el dijous dia 16 de Juny conjuntament amb l’Assemblea la qual serà a les 17h. Hi hauran monitors per als xiquets/es que estiguen els seus pares/mares a l’Assemblea. La Festa començarà a les 18h amb un berenar per a tots el xiquets i xiquetes. En principi, es compraran batuts i valencianes , beguda i picadeta.

A la Festa hi haurà:

  • II Concurs de Truita.
  • Castellers, vindran uns 10 o 15, entre els quals hi ha una família de l’escola.

Per despeses ens demanen 50€. Tots els presents estan d’acord.

  • Empresa de Jocs tradicionals (Rosa parlarà en Javi per localitzar l’empresa)

 

Paco: informar-lo que ha d’encarregar-se de parlar amb la persona que l’any passat va portar les caixes de verdures (Premi Truita) i de portar els llibres com a Premi també.

Estela li preguntarà a Rosa, si poden o volen fer el mercadillo per demanar cosetes a la gent.

S’avisarà a la policia de la festa.

  1. Precs i preguntes.

CALOR: Rafa explica en quin moment es troba la gestió del tema de la calor. Qualsevol proposta per part de pares/mares que no vaja acompanyada d’un projecte tècnic i de responsabilitat civil és directament una negativa per part de Conselleria.

Conselleria assumeix la despesa per a solucionar la calor i les reparacions de l’escola de la quantitat de 50/60.000€.

El pressupost de 30.000€ és per a les “lames” d’ombra exterior per a cobrir infantil a partir de 3 metros cap a d’alt amb un sistema d’obrir i tancar. Treure també el cristall fixe de damunt de les portes i col·locar una espècie de lames acristallades de ventilació mantenint la il·luminació. I per a crear una ventilació creuada posar correderes a les finestres i dalt obrir les finestres que no tenen motor.

També hi han problemes d’humitat però açò necessita llicència d’obra major, per tant han d’esperar que aquesta arribe ja que no es farà res fins que no estiga tot perquè és tot un mateix expedient.

 

Hora de finalització: 20:15h