DATA: 11 de MAIG de 2015

HORA DE COMENÇAMENT: 17:15 hores

ASSISTENTS: Javier Guillén, Paco Collado, Rosa Ribera, Jordi Boluda, Carlos Llavata, Estela Martínez, Rafael Latre, Rosana i Paula.

  1. ORGANITZACIÓ FESTIVAL EXTRAESCOLAR I BERENAR PER FINALS DE MAIG.

S’acorda que el dia per fer la mostra de totes les extraescolars juntes serà el divendres 28 de maig de 15:30h a 17h. Eixe dia no hi haurà berenar ja que la festa amb el berenar i sopar es deixa per a la fi de curs.

Hi ha que informar a Cristina, mare que està dintre de la comissió de les extraescolars que parle amb l’empresa Auca per informar d’aquesta decisió de l’Ampa i veure si es pot fer posible el Festival tal i com s’acorda en Junta. Cal preguntar també les necessitats de cadascuna de les extraescolars per fer posible la mostra de cada una d’elles.

  1. ORGANITZACIÓ FESTA FI DE CURS I ASSEMBLEA A JUNY.

S’informa que tot el que es va acordar en assemblea anterior respecte al tema de la festa i l’assemblea de juny no s’ha pogut portar a terme ja que al Consell es van explicar els motius pels quals era inviable poder-lo fer de la manera que es va decidir en Junta, aixi que, avui es replanteja de nou l’organització: el 18 de juny a les 17:30h serà l’Assemblea on hi hauran dos monitors/es a la porta per tenir cura dels xiquets/es que els seus pares/mares estiguen a la reunió i en acabar la Festa fi de curs.

FESTA: Javi informa que pot haver un pressupost de 1.400€ més o menys per organitzar la festa. En un principi dintre d’aquest pressupost estarien: berenar (hortxata i fartons), beguda, actuació, monitors/es, …etc.

Es farà un sopar de pa i porta, on cadascú portarà el menjar, es pot organitzar per classe, es a dir, els pares i mares de cada classe organitzar-se per portar coses i sobre tot per participar en el concurs de truites que hi haurà.

L’Ampa posarà a la venta la cervessa.

Rosana i Paula proposen que cadascú, de manera individual o per classe es porte cadires i taula tipus camping i així tothom es responsable del que porta i s’asegura un lloc on seure i estar. De tota manera, tot s’acabarà de decidir a la comissió de Festes.

Rosana passa el pressupost de l‘orxata:

300 fartons + 140 litres d’orxata = 270€

Es parla de quines actuacions portar: la Petita Orquestra Peiotaire (la POP), companyia de teatre Scura Splats, Dani Miquel… sabem més o menys el preu de l’orquestra (450€), però de la resta s’ha de preguntar.

Entre tots acordem reunir-se el dijous próxim al café museum per informar de preus i concretar un poc més la Festa amb la comissió de Festes.

Rafa li preguntarà demà a Isabel tot el que està relacionat amb la Festa i escola per tal que es puga informar al Claustre i tinguem l’aprovació per continuar endavant amb tot el que hem proposat en aquesta Junta.

  1. ORGANITZACIÓ TREBALLS DECORACIÓ PATI.

Rafa ja té escanejats tots els dibuixos de tots els xiquets i xiquetes de l’escola, excepte de cinc xiquets de 1er de Primària que no ho han volgut fer.

Rafa li donarà el pen que ho conté tot a Mónica per a que ella puga anar fent el video. Rosana el divendres entregarà el text amb l’explicació del projecte.

Per poder començar a organitzar el projecte Paula i Rosana expliquen quines són les necessitats que hi han a partir d’ara:

  • Mirar els dibuixos amb els grafiteros (Paco parlarà amb ells per vore si poden quedar aquesta setmana).
  • Els xiquets i xiquetes pintaran el traç que els grafiteros pinten a la paret.
  • Cal saber quan poden pintar el perfil del dibuix.
  • Cal saber quin seria l‘horari lectiu per a que els xiquets i xiquetes pinten, com i de quina manera.
  • Saber els dies que necessitarien per pintar, 2 ó 3 dies. [Que els/les mestres diguen la seva opinió].
  • Concretar dia per poder fer l‘exposició del dibuixos.
  • Saber com es permet penjar els dibuixos als corredors de l’escola.

 

Paco informa que li han demanat si es pot gravar amb video tot el procés del projecte. Tots el presents creem que si però caldria informar per si hi ha algun pare o mare que no estiguera d’acord en que el seu fill o filla estiga present al video.

La pintura la pagarà l’Ampa.

  1. CAMPANYA PER L’ÚS DEL VALENCIÀ.

Jordi explica en quin punt es troba aquest projecte. Encara no està fet el grup de treball, hi han persones que volen formar part del mateix però encara no s’ha començat a treballar. A aquesta alçada, quasi finalitzant el curs, creiem que aquest projecte és molt interessant però que caldria començar al pròxim curs ja que ara no hi ha massa temps.

 

De tota manera s’apunten diferents propostes per poder començar a treballar:

  • Triptic informatiu, cançò de Dani Miquel que parla de la llengua posar-la al pati un dia a la setmana, que els xiquets/es feren cunyes publicitàries, cartells informatius… etc.

 

Cal conscienciar de la necessitat de fer que la llengua estiga viva i la sort que tenim de ser bilingües en aquestes dues llengües ja que no és prou saber parlar valencià si quan puc parlar-ne no faig ús de la mateixa.

CALOR a l‘escola:

Durant la Junta es torna a treure el tema de la calor a Infantil. Comença a ser una mica indignant que durant 6 anys no s’haja pogut fer res perquè Conselleria no permet que l’escola conjuntament amb l’Ampa puguen fer res per compte propi però ells tampoc posen ninguna solució ni mostren cap tipus d’interés.

Rosana i Paula proposen fer un escrit en premsa ja que tenen un contacte en el Levante. Caldria també fer foto a algun termòmetre que puguera estar dintre l’escola per demostrar les altes temperatures a les quals estan sotmesos els nostres fills i filles a l’escola i que és un tema que necessita una solució JA!!

Es demana que Rafa que està dintre de la comissió d’Infraestructures i que coneix un poc més com ha anat el tema de la calor faça un escrit per ser publicat en premsa.